Jak vyměnit nebo vrátit zboží?

Přejete si vyměnit nevyhovující zboží za jiné, např. jiný odstín nebo délku vlasů? Anebo nám chcete zboží vrátit a žádáte o vrácení peněz?

Zašlete nám, prosím, vyplněný formulář (níže) společně se zbožím. Je důležité říct, že zboží je možné vyměnit nebo vrátit do 14 kalendářních dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nepoužité a nepoškozené.

CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ: FORMULÁŘ

CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ: FORMULÁŘ

 

Zboží můžete BEZPLATNĚ zaslat zpět prostřednictvím kteréhokoliv výdejního místa ZÁSILKOVNY. Postup je velice jednoduchý:

  • správně zabalený balíček (uvnitř s formulářem) předáte na výdejním místě,
  • nahlásíte obsluze kód: 922 335 51 (platnost kódu je do 31.12.2022),
  • necháte si vystavit potvrzení o předání zásilky (na potvrzení prosím nezapomeňte, je to důkaz o odeslání).

Popřípadě zásilku zašlete na adresu:

Gold Hair s.r.o.
Karasova 1130/23
709 00 Ostrava

Jakmile k nám zboží dorazí, bez zbytečných odkladů Váš požadavek zpracujeme. V případě výměny zboží Vám nové zboží obratem zašleme zpět bez účtování dopravného. Při výměně za jiný druh zboží cenový rozdíl buď vrátíme nebo započítáme. (U evropských vlasů vyřizujeme výměnu zboží podle náročnosti na zpracování do 5 pracovních dnů.)

Vážené zákaznice, vážení zákazníci, v termínu 07.08. - 12.08. objednávky evropských vlasů /metoda Keratin, Micro Rings a gramáži/ budou z důvodu dovolené expedovány od 13.08. Ostatní zboží budeme expedovat bez omezení. Děkujeme za pochopení.

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti. Soubory cookies nám pomáhají řídit obsah stránky a reklamy tak, aby maximálně vyhovovaly Vašim představám. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookies.

Více informací